۳ حمل ۱۳۹۵

برنامه امشب با یک موسیقی بسیار عالی سنتی افغانی شروع شد که در ادامه آن 5 هنرجوی حذف شده از این فصل – شفیع شیرزی، جاوید سمیر، تواب نوری، منصور آرین، و رامین پوپل- یک آهنگ بسیار زیبای گروهی را اجرا کردند. این اجرا بسیار مورد توجه و تشویق جمعیت حاضر در تالار قرار گرفت.

 

سپس، یکی از میهمانان ویژه برنامه، حبیب قادری، آهنگی بنام " کجایی دلبر من" را اجرا کرد؛ یکی از قسمت‌های جالب امشب که حاضرین در تالار را بسیار هیجان زده کرد و همچنین موجبات سرگرمی بیشتر آنها را فراهم آورد، همراهی حبیب با قسیم ابراهیمی، یکی از طنزپردازان شناخته شده افغانستان، بود. بعد از آن، راشد آریا یک آهنگ بسیار زیبا از آوازخوان بزرگ افغانستان، احمد ظاهر، بنام " عشقت فراموش کن" را ارایه کرد.

 

استاد صیدا گل مینه، یکی از داوران برنامه، یک آهنگ بسیار هیجان انگیز پشتو را که با یک موسیقی سنتی همراهی می‌شد برای بینندگان پیشکش کرد. پس از آن، عبید جوینده، یکی دیگر از داوران برنامه، روی صحنه حاضر شد و یکی از کارهای بسیار زیبا خود را بنام " مژگان سیاه" را ارایه کرد، این اجرا، حاضرین در تالار را در بهت فرو برد. در ادامه، مهران گلزار، یکی از اشتراک کنندگان فصل دهم ستاره افغان، یک آهنگ بسیار زیبا را اجرا کرد.

 

اشتراک کنندگان فصل‌های گذشته ستاره افغان، مهران گلزار، ولی سازش، ربیع بهزاد، علی ساقی، و رضا رضایی، یکی بعد از دیگری با اجراهای زییای خود، برنامه امشب را تبدیل به یک برنامه فراموش ناشدنی کردند. حضور این چهره‌های آشنا بعد از گذشت چند فصل، مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

 

دو هنرجویی که در این فصل پا به مرحله نهایی گذاشتند، اشکان عرب و حبیب الله فانی، برای برنامه امشب یک پیشکش بسیار ویژه داشتند، آنها یک هنگ فولکلور افغانی را برای بینندگان تقدیم کردند.

 

سرانجام نوبت به  دو تن از داوران دیگر برنامه، قیس الفت و آریانا سعید، رسید. قیس الفت آهنگ پشتوی خود بنام " ستا د ستورگو بلا وخلم" را اجرا کرد و آریانا سعید کار میهنی خود، " ای سرزمین خسته" را ارایه کرد. این اجراها بسیار مورد توجه حاضرین در تالار قرار گرفت.

 

بعد از سپری شدن شبی اینچنین هیجان انگیز و سرگرم کننده، نوبت لحظه دراماتیک و مهیج اعلام برنده فرا رسید. از شدت هیجان، قلب حاضرین در تالار و ستاره‌ها به سرعت به تپش افتاده بود و همگان در سکوتی بهت آور فرو رفته بودند. و در آخر، این حبیب الله فانی بود که لقب ستاره فصل یازدهم ستاره افغان را از آن خود کرد.

 

برای تماشای کامل مرحله نهایی ستاره افغان، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!