۲۱ دلو ۱۳۹۲

5 بهترین اشتراک کننده آهنگ های خود را در این هفته اجرا کردند. این برنامه توسط مژده جمال زاده و خواننده محبوب، حرفه یی و ابر ستاره دهه هفتاد، نعیم پوپل آغاز شد. 
هر اشتراک کننده آهنگی از دهه 60 الی 80 را آماده کرده بود و برنامه توسط آهنگی از نعیم پوپل به نام "بیا درویش شویم" آغاز شد.

 

 

درست زمانیکه مژده جمال زاده بعد از آهنگ می خواست تا برنامه را ادامه دهد، مصطفی عزیزیار در برنامه حضور یافت و مژده را شکه زده و حیران کرد. زمانیکه مصطفی از حضار در مورد این که کدام یک از آنها مجری بهتری است، پرسید، همه ی حضار نام او (مصطفی) را صدا زدند. مصطفی اعلام کرد که شرکت "ای اِی اِس" گلوبل ترک گروپ یک سفر به کشور ترکیه را برای رأی دهنده خوش شانس ستاره افغان مهیا خواهد کرد و فیصل بزنس سنتر یک اراده موتر شورولت را برای برنده مقام اول ستاره افغان اهدا خواهد نمود.

 

 

ربیع بهزاد اولین ستاره یی بود که آهنگی از تواب آرش به نام "تو عمر دوباره" را اجرا کرد و یک نمره 9 و سه نمره 10 (مجموعاً 39 نمره) را از سوی داوران به دست آورد. ستاره دوم آناهیتا الفت بود که آهنگی از بهترین آواز خوان افغانستان، امیر جان صبوری به نام "همو وقتها که شهر، شهر کهنه بود" را اجرا کرد. یک تن از داوران به وی توصیه کرد تا فاصله بلندگو را برای تلفظ بعضی حروف در شعرها مد نظر بگیرد، با این حال او توانست تا نمره 10 را از سوی همان داور به دست آورد.

 

نایب نایاب ستاره سومی بود که آهنگی از فرهاد دریا به نام "دیوهای مست" را بر روی استیج اجرا کرد. او بسیار زیاد از طرف داوران تشویق شد و توانست 40 نمرده ممکن را از سوی 4 داور به دست بیاورد.
اشتراک کننده چهارم آرش بارز بود که آهنگی از خواننده مشهور و محبوب، جلیل زلاند به نام "ای ساربان، آهسته ران" را اجرا کرد. او همچنان 40 نمره مکمل را از سوی هر 4 داور به دست آورد و بلاخره پنجمین اشتراک کننده داوود پژمان بود که آهنگ فولکوریک به نام "عاشقم" را اجرا کرد و توانست یک 9 و سه 10 را از طرف داورانی که بسیار او را تشویق کردند، به دست بیاورد.
این برنامه با آهنگی از نعیم پوپل بزرگ به نام "لحظه ی خداحافظی" به پایان رسید.