۲۷ دلو ۱۳۹۲

در برنامه این پنجشنبه شب، مصطفی عزیزیار گرداننده همیشگی برنامه اولین کسی بود که در برنامه ظاهر شد، او در نخست داوران را به معرفی گرفت و از خانم شهلا زلاند خواست تا نظر خود را پیرامون نحوه رأی دهی مردم به ستاره مورد علاقه شان بیان کند، خانم شهلا گفت:"امروزه مردم ما برای دادن رأی به ستاره مورد علاقه شان بسیار محتاط هستند، حالا آنها می دانند که باید به با استعدادترین اشتراک کننده رأی بدهند.".
اولین دوگانه ء امشب آهنگ وحید قاسمی به نام "بیا بیا عزیزم" بود که آرش بارز و نایب نایاب اجرا کردند و هر دو نظریه های مثبتی را از سوی داور حرفه یی این برنامه، قاسم رامشگر دریافت کردند. مهمان ویژه این برنامه میرویس همراه بود که دو آهنگ بر روی استیج ستاره افغان اجرا کرد و گفت:"گروه اشتراک کننده های این فصل ستاره افغان بهترین گروه در نه فصل گذشته بودند."

 

 

دوگانه دوم آهنگ تصنیف شده هندی به نام "تو را وقتی که می بینم" بود که توسط ربیع الله بهزاد و آناهیتا الفت اجرا شد. اجرای این دو از سوی داور برنامه شهلا زلاند تذکراتی گرفت. اجرای دوگانه سوم این برنامه آهنگی به نام "چی دیدی، چی شنیدی" از محبوبترین آواز خوان افغانی، ظاهر هویدا بود که توسط آرش بارز و داوود پژمان اجرا شد.

 

 

آرش بارز قبل از اینکه آهنگش را به پایان برساند، آهنگ را توقف داد، برای اینکه او فکر می کرد نوت ها در مقابل اشتراک کننده ها قرار خواهد داشت اما نظر به قوانین برنامه این نوت ها برداشته شده بودند. و آخرین دوگانه آهنگی از جواد کریمی به نام "همیشه همیشه" بود که باید توسط ربیع الله بهزاد و نایب نایاب اجرا می شد، اما یکی از آنها نیز همین مشکل خواندن بدون نوت را داشتند و به همین خاطر نایب نایاب کسی بود که آهنگ شان را در همان شروع توقف داد. آخرین لحظات برنامه نیز زمان اعلام نتایج بود و این بار آناهیتا الفت باید از برنامه حذف می شد. این بانوی با استعداد و عاشق هنر موسیقی در پایان گفت: "من تا بالاترین قله های ممکن موسیقی راهم را ادامه خواهم داد."