۲۱ دلو ۱۳۹۲

این برنامه با آهنگی از مهمان ویژه و خواننده محبوب، مژده جمال زاده آغاز شد. او در مورد مجری همیشگی ما مصطفی عزیزیار صحبت کرد و در حالی که مصطفی در شفاخانه در حالت بهبود به سر می برد، جویای حال او شد.  

 

مهمانان خاص دیگر این برنامه مشمول سربازان پولیس ملی افغانستان می شد.

 

هر شش ستاره ما آهنگ "کارگر" را خواندند. آهنگی که شعر آن را داکتر سمیع حامد سروده است و توسط وحید قاسمی تصنیف شده است. سپس حسام فرزان و داوود پژمان آهنگ دوگانه یی را که توسط وحید قاسمی خوانده شده بود، اجرا کردند. داوران نیز از این اجرای آنها راضی به نظر می آمدند. دوگانه ی دوم آهنگ دیگری از وحید قاسمی بود که توسط ربیع بهزاد و آناهیتا الفت اجرا شد. آهنگ دوگانه ی سوم توسط آرش بارز و نایب نایاب اجرا شد که البته مطلع این آهنگ یکی از سروده های سمیع حامد به نام " لشکر مردم – ارتش ملت" می باشد که توسط وحید قاسمی تصنیف شده است.

 

یک تن از سربازان پولیس ملی دعوت شده در برنامه چشم خود را در جریان وظیفه از دست داده بود. وی از طرف سخنگوی وزارت داخله افغانستان تقدیرنامه یی را دریافت کرد. صدیق الله صدیقی پیغامی را از سوی وزیر داخله افغانستان (محمد عمر داوودزی) به تمام سربازان پولیس ملی افغانستان ارائه کرد.

 

 

بلاخره لحظات آخر این برنامه که بینندگان منتظرش بودند، فرا رسید. همه منتظر اعلام نتیجه ی مرحله 6 بهترین بودند و تمام استیج مملو از اضطراب و هیجان شده بود. مجری تمامی اشتراک کنندگان را بر روی استیج خواست و تک تک این ستاره از اینکه امشب چه کسی از برنامه حذف خواهد شد، بسیار مضطرب به نظر می رسیدند. بعد از این لحظات هیجان انگیز و استرس آور، این حسام فرزان بود که باید با برنامه خداحافظی می کرد.