۵ حوت ۱۳۹۲

این برنامه، متفاوت تر با برنامه های هفته های گذشته ما بود. هفته گذشته اشتراک کننده گان حذف شده برنامه ستاره افغان بخاطر راه یافتن دوباره در برنامه، به مرحله خوش شانس دعوت شدند، تا به رقابت بپردازند. آنها نیز با امید فروان در برنامه شرکت کردند تا ببینند که کی از میان شان بیشترین رای را از طرف مردم به دست آورده است.
در لحظات آغازین برنامه، حسام فرزان، آناهیتا الفت، نذیر حیدری، جواد حسین زاده، هارون پوپلزی، سهراب ایلیار و هارون انوری با اجراء زیبا شان آهنگ " سلسله مو" را به شکل گروهی بر روی استیج ستاره افغان اجرا کردند.

 

سپس برنامه با گرداننده گی مصطفی عزیزیار ادامه پیدا کرد. وی بعد از سلام دادن به حضار در مورد اتفاقات هفته گذشته توضیح داد. او گفت مردم یک هفته فرصت داشتند تا به اشتراک کننده مورد علاقه شان رأی بدهند و امشب تنها یک تن از این اشتراک کننده گان حذف شده با بلندترین آرأ به برنامه باز خواهد گشت. 
ما یکی از داوران برنامه، آقای قاسم رامشگر را در این قسمت با خود نداشتیم اما سه داور دیگر از طرف مجری برنامه به معرفی گرفته شد و بینندگان نیز مصاحبه های پشت صحنه هر یک از اشتراک کننده های حذف شده را تماشا کردند.

 

آهنگ گروهی دوم این برنامه که یکی از ساخته های " امیر جان صبوری" به نام " فردا چی میشه" می باشد، توسط حسام فرزان، نذیر حیدری و جواد حسین زاده اجرا شد و یکی از داوران نظریات مثبتی را در مورد اجرای شان ارائه نمود.

 

آناهیتا الفت و هارون پوپلزی آهنگ " یک بار سلامت میکنم" از وحید قاسمی را اجرا کردند که از طرف یکی از داوران نظریات مثبتی را به دست آوردند و اجرا دوگانه دوم این برنامه آهنگ " از دل من رفته یی" از ظاهر هویدا بود که توسط دو اشتراک کننده های آخر برنامه " هارون انوری و سهراب ایلیار" اجرا گردید اما آنها نتوانستند نظریات مثبت داوران را بدست بیاورند.
حضار شدیدا منتظر دانستن این بودند که آیا اشتراک کننده مورد علاقه آنها به برنامه راه پیدا کرده است و یا خیر؟ ولی درین حال مجری برنامه اشتراک کننده گان را آزار می داد.

 

در لحظات پایانی برنامه، بعد از انتظار بسیار طولانی حضار و اشتراک کننده گان، مجری برنامه اسم آناهیتا الفت، کسیکه بیشترین آرا را از طرف مردم به دست آورده بود، بیان کرد.
آناهیتا گفت، او باور داشت که مردم برای آوردن دوباره او در این رقابت کمک خواهند کرد و او استعداد این را دارد تا در برنامه پیش برود. همچنان او همراه با چهار اشتراک کننده برتر، آخرین آهنگ برنامه به نام " خنده بر لب ها" را اجرا کرد.